Podróżować z dziećmi? Jak przetrwać dziecko i małe dzieci w parku rozrywki!

Tylko dlatego, że mieliśmy dzieci, nie oznacza, że ​​przestaliśmy kochać kolejki górskie i szybkie przejażdżki. Dla rodziców dzieci poniżej epoki wyrażenia własnej ulubionej postaci telewizyjnej jest to najlepszy czas na uderzenie w park rozrywki.

Jak przetrwać dziecko i małe dzieci

W parku rozrywki!

Po co spędzać czas w strefie Kiddie, skoro możesz robić to, co chcesz? Poza tym znajdziesz niewielki komfort w kręceniu dziecka, które jest wystarczająco młode, aby potrzebować wózka (tak, w pewnym momencie umieszczamy nasze 5YO i 7YO w wózkach, aby uzyskać niewielką prędkość, ale nie rozmawiamy o nich) . Chcę porozmawiać o sprowadzeniu mojego dziecka do parku rozrywki.

Jeśli pozostaniesz na miejscu

Jest kilka kluczowych rzeczy, które Universal Orlando Resort (UOR) naprawdę idealnie nadaje się dla rodziców dzieci, zaczynając od hoteli Loews na miejscu. Ze względu na partnerstwo z Fisher Price, rodziny mogą uzyskać wszelkie materiały zabawek i sprzętu dla niemowląt z „Star Services” za zero dolarów. Podczas naszego pobytu kupiliśmy dwie duże zabawki Sawyer, a on je kochał-o wiele lepiej niż on zaplątał się w sznurki laptopów lub żucie naszych butów. Otrzymał także kilka małych zabawek jako prezent mile widziany.

Odkryliśmy również, że specjalny pokój hotelowej restauracji (poniżej) miał przyjazne dla dzieci udogodnienia i zabawki Wazoo. Tak, mój roczny był w restauracji w piżamie.

Pozostanie w odległości spaceru od przejażdżek wskazuje, że jeden rodzic może wrócić, jeśli drzemka wózka po prostu się nie dzieje. Mój mąż wrócił do pokoju na jedno z popołudniowych drzemek Sawyera. Drugiego dnia wróciłem, aby wyjść z upału i wybrać popołudniowy spadek w basenie.

Powiązana opiekunka do pokoju była całkowicie kopnięta. Mam umiarkowanie wysokie standardy, gdy dotyczy to informacji o moim synu. Być może pamiętasz, że nagrałem każdy jego jeść i sen przez osiem miesięcy (powiązane: wyznania dla dzieci), a opiekun przewyższył moje oczekiwania. W hotelu przyniosła zajęcia odpowiednie dla jego wieku i zamknięcia; wysłał mi zdjęcia jego malowania palcami, a potem snu; i udokumentowała swój czas razem ze swoim szczegółowym dziennikiem.

Podczas pobytu w parku rozrywki

W większych parkach rozrywki, takich jak Universal, wiele przejażdżek ma funkcję zamiany dziecka. Rodziny mogą czekać razem w kolejce, a następnie na zmianę jazdy, podczas gdy drugi rodzic siedzi w zamianach dzieci. Po zakończeniu pierwszego rodzica drugi rodzic może jeździć bez ponownego oczekiwania. Użyliśmy tej udogodnień z Sawyer i dużymi dziećmi. Każdy pokój różni się wartością przyjemności. Ale wydaje się, że wszyscy mają standardową ławkę i przewodnik. Niektóre mają filmy działające lub fajne sztuka na ścianach. Prawie wszystkie takie pokoje były klimatyzowane i dostarczały umiarkowanie bezpieczne miejsce dla Sawyera do rozciągania nóg i czołgania się.

Co spakować na przygodę dla parku rozrywki:

Wystarczy pieluch. Pewnego dnia tego nie zrobiliśmy. Pomyśl o tym, jedną kolację i lot do domu, który musieliśmy bum pieluch. Przepraszam, trzecie dziecko.

Wystarczająco dużo butelek i sposób, aby zachować zimno. Użyliśmy dwóch butelek i naprzemiennie, które były pełne i które były tylko wodą lub puste i gotowe do pracy. Na każdym przystanku restauracji napełniłem torbę lodu. Karmienie piersią, otrzymujesz bezpłatną przepustkę.

wystarczajaco duzo jedzenia. Bardzo bym chciał, gdyby Sawyer zjadłby przekąski poza jego ograniczonymi ulubionymi. Zamiast tego zjechał woreczki, jakby wychodziły z mody (czy one?) I nalał się na siebie (przepraszam, kelner na całym świecie!). Każdego ranka czerpieliśmy dodatkowy system operacyjny z bufetu śniadaniowego.

Wózek i przewoźnik bez użycia rąk jako alternatywa. Wiele przejażdżek wymaga parkowania wózka na zewnątrz. Użyłem mojego ergo, aby zabrać go do wymiany dziecka lub utrzymać go blisko pewnych przejażdżek o niskim uderzeniu (Shrek 4d). W kilku rzadkich przypadkach wprowadziłem go do obszaru zamiany dzieci w wózku za pomocą tras dostępu do handicapu. Kiedy zasnął, na zmianę spacerowaliśmy na zewnątrz w upale i wbijając się w klimatyzowane sklepy.

Lekki koc, który może pokryć wózek, aby zachęcić do drzemki. Użyliśmy klipsa do przymocowania lekkiego koca Swaddle do naszego wózka. Działało całkiem dobrze.

Co najważniejsze, baw się dobrze !!

Napisałem ten post w ramach naszej nowej serii na temat podróży z dziećmi, małych dzieci i małych dzieci. Moja podróż do Universal Orlando Resort została opłacona przez ośrodek; Nie otrzymałem innej rekompensaty. Zatrzymaliśmy się w hotelu Royal Pacific; Basen był doskonały z wejściem do plaży i oddzielnym basenem dla dzieci. Słyszałem, że basen w Portofiino jest nawet o wiele więcej zabawy dla dzieci, ale nie odwiedziłem.

Powiązane linki:

Uniwersalne pomysły i sztuczki profesjonalisty

Najnowszy wulkan w parku wodnym Universal – najwyższy przewodnik

Loews Hotels for Kids (partnerstwo z Fisher Price, Awesome!)

7 powodów, aby pobyt w hotelach Loews podczas wizyty w Orlando Resort

Wszystkie zdjęcia są moje, z wyjątkiem niegodziwego, fajnego obrazu kolejki górskiej z fotografii MC na Flickr.